Odżywianie
komentarzy 5

Jak pić więcej wody dziennie, by szybko schudnąć?

large (8)

Jak pić więcej wody dziennie by szybko schudnąć?

Niekoniecznie zgadzam się z tym, ze człowiekowi potrzebne jest 1,5-3l wody dziennie by żyć. Zależy to wszystko od organizmu. Niektórzy potrzebują więcej, niektórzy miej. A na pewno nie powinno się wpychać w siebie wody jeśli nie czujesz pragnienia.

Na pewno warto tutaj sobie uświadomić (jeśli tego jeszcze nie wiesz) że często po prostu jesz zamiast napić się wody, odbieramy błędne sygnały z organizmu. On czuje się spragniony, a my mu dajemy jeść. Skoro nie dostał czego chciał to dalej się domaga. Dalej go nie rozumiemy i karmimy zamiast nawodnić. I tu zamyka się błędne koło.

Jemy zdecydowanie ZA DUŻO!

 

Nie możemy schudnąć bo jemy zbyt dużo dla potrzeb naszego organizmu i zbyt mało pijemy by mógł on dobrze poradzić sobie z zalegającą treścią jelitową.

Przejdźmy do rzeczy.

 

Co zrobić by pic więcej wody. Parę sprawdzonych sposobów.
– mam zasadę, że codziennie:
*rano po wstaniu z łóżka pije szklankę wody
*wieczorem zaraz przed snem wypijam szklankę
– picie wody ułatwia tez to jeśli nie będzie koło nas stała butelka z wodą, a nalejemy wodę do szklanki. Łatwiejszy dostęp to i łatwiej wykonać 😉

 

A co jeśli nie lubię smaku wody?

 

Mam na to kilka rad.

  • najgorszą opcja z opisanym przeze mnie, ale zarazem najlepszą dla ludzi, którzy maja problem z piciem wody, a piją soki kartonowe. Owszem, takie soki to pełno cukru i nic dobrego oprócz walorów smakowych. Bo składniki w postaci owoców są w minimalnych ilościach i to rozcieńczone. Dlatego warto szukać i wybierać te soki, które nie maja tak dużo cukru, a są dokładnie tak samo słodkie jak ich gorsze odpowiedniki. Znajdziemy w naszych sklepach soki kartonowe mające 4x mniej kalorii i cukru co większość soków, które wybierają ludzie. Nie sa tez to soki droższe i ciężko dostępne. Po prostu warto czytać etykiety. Pisałam post o takich sokach (Tutaj) genialna opcja dla ludzi na redukcji, którym ciężko zrezygnować jeszcze z tego typu napojów.

SONY DSC

  • woda z herbat również się liczy – najlepiej ziołowe, liściaste. (herbata zielona, czerwona, pokrzywa, mięta)
  • woda z owocami – cytryna +mięta, ogórek + mięta, truskawki. Genialna opcja na upały! I smak przecudowny.

jak-pic-wiecej-wody-otianna

 

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Powiadomię Cię o postach promujących ciekawostki jedzeniowe i zdrowe nawyki. Wszystko po to, abyś mógł polepszyć swoje zdrowie, życie i czuł się lepiej.



 


 

Obserwuj mnie na Facebooku! facebook.com/OTIANNA.official

Obserwuj mnie na Instagramie! @otianna

instagram-otianna-insta-berezowska-anna

 

 

SPRAWDŹ, MOJE OSTATNIE POSTY


(Visited 825 times, 1 visits today)

5 Comments

  1. hanka says

    Trzeba się na początku troche zmusić, a później jak sie przyzwyczaimy to sami juz będziemy sięgac po wodę. Ja tak miałam, tak samo stopniowo odstawiałam słodycze i inne szkodliwe rzeczy, biorę do tego be light plus+ i czuję się świetnie, woda i takie suplementy na prawdę pomagają nam.

  2. kucinka says

    Zawsze mam w torbie jedną butelkę wody. Przerzuciłam się ostatnio na veroni hydration. Podobno ma pH takie jak nasza krew. Wielu dietetyków zaleca picie tak dostosowanej wody.

    • OTIANNA says

      Też ostatnio ją piłam. Mnie zachwycił kształt butelki! Jest genialny do biegania i na siłownie :)

  3. kucinka says

    Otiana, pomyślałam ostatnio to samo ! :D Serio, Super jest też to, że cena jest taka sama jak praktycznie butelka standardowej wody, a ta zawiera dodatkowe minerały.

  4. Monisia says

    Ja biegłam niedawno w półmaratonie i też nam tam dawali Veroni hydration, fajna woda dla aktywnych osób. Rzeczywiście butelkę ma idealną na siłownię czy do biegania :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *