Odżywianie
komentarzy 5

Jak pić więcej wody dziennie, by szybko schudnąć?

large (8)

Jak pić więcej wody dziennie by szybko schudnąć?

Niekoniecznie zgadzam się z tym, ze człowiekowi potrzebne jest 1,5-3l wody dziennie by żyć. Zależy to wszystko od organizmu. Niektórzy potrzebują więcej, niektórzy miej. A na pewno nie powinno się wpychać w siebie wody jeśli nie czujesz pragnienia.

Na pewno warto tutaj sobie uświadomić (jeśli tego jeszcze nie wiesz) że często po prostu jesz zamiast napić się wody, odbieramy błędne sygnały z organizmu. On czuje się spragniony, a my mu dajemy jeść. Skoro nie dostał czego chciał to dalej się domaga. Dalej go nie rozumiemy i karmimy zamiast nawodnić. I tu zamyka się błędne koło.

Jemy zdecydowanie ZA DUŻO!

 

Nie możemy schudnąć bo jemy zbyt dużo dla potrzeb naszego organizmu i zbyt mało pijemy by mógł on dobrze poradzić sobie z zalegającą treścią jelitową.

Przejdźmy do rzeczy.

 

Co zrobić by pic więcej wody. Parę sprawdzonych sposobów.
– mam zasadę, że codziennie:
*rano po wstaniu z łóżka pije szklankę wody
*wieczorem zaraz przed snem wypijam szklankę
– picie wody ułatwia tez to jeśli nie będzie koło nas stała butelka z wodą, a nalejemy wodę do szklanki. Łatwiejszy dostęp to i łatwiej wykonać 😉

 

A co jeśli nie lubię smaku wody?

 

Mam na to kilka rad.

  • najgorszą opcja z opisanym przeze mnie, ale zarazem najlepszą dla ludzi, którzy maja problem z piciem wody, a piją soki kartonowe. Owszem, takie soki to pełno cukru i nic dobrego oprócz walorów smakowych. Bo składniki w postaci owoców są w minimalnych ilościach i to rozcieńczone. Dlatego warto szukać i wybierać te soki, które nie maja tak dużo cukru, a są dokładnie tak samo słodkie jak ich gorsze odpowiedniki. Znajdziemy w naszych sklepach soki kartonowe mające 4x mniej kalorii i cukru co większość soków, które wybierają ludzie. Nie sa tez to soki droższe i ciężko dostępne. Po prostu warto czytać etykiety. Pisałam post o takich sokach (Tutaj) genialna opcja dla ludzi na redukcji, którym ciężko zrezygnować jeszcze z tego typu napojów.

SONY DSC

  • woda z herbat również się liczy – najlepiej ziołowe, liściaste. (herbata zielona, czerwona, pokrzywa, mięta)
  • woda z owocami – cytryna +mięta, ogórek + mięta, truskawki. Genialna opcja na upały! I smak przecudowny.

jak-pic-wiecej-wody-otianna

 

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Powiadomię Cię o postach promujących ciekawostki jedzeniowe i zdrowe nawyki. Wszystko po to, abyś mógł polepszyć swoje zdrowie, życie i czuł się lepiej.



 


 

Obserwuj mnie na Facebooku! facebook.com/OTIANNA.official

Obserwuj mnie na Instagramie! @otianna

instagram-otianna-insta-berezowska-anna

 

 

SPRAWDŹ, MOJE OSTATNIE POSTY


(Visited 777 times, 1 visits today)

5 Comments

  1. hanka says

    Trzeba się na początku troche zmusić, a później jak sie przyzwyczaimy to sami juz będziemy sięgac po wodę. Ja tak miałam, tak samo stopniowo odstawiałam słodycze i inne szkodliwe rzeczy, biorę do tego be light plus+ i czuję się świetnie, woda i takie suplementy na prawdę pomagają nam.

  2. kucinka says

    Zawsze mam w torbie jedną butelkę wody. Przerzuciłam się ostatnio na veroni hydration. Podobno ma pH takie jak nasza krew. Wielu dietetyków zaleca picie tak dostosowanej wody.

  3. kucinka says

    Otiana, pomyślałam ostatnio to samo ! :D Serio, Super jest też to, że cena jest taka sama jak praktycznie butelka standardowej wody, a ta zawiera dodatkowe minerały.

  4. Monisia says

    Ja biegłam niedawno w półmaratonie i też nam tam dawali Veroni hydration, fajna woda dla aktywnych osób. Rzeczywiście butelkę ma idealną na siłownię czy do biegania :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *