Motywacja
Leave a comment

Jen Selter dieta i treningi. Co je i ćwiczy Jen? waga i wzrost

 62b32ba4b14e9ff6_jen-selter-butt

Jen Selter dieta i treningi. Co je i ćwiczy Jen? waga i wzrost

Wymiary Jen: 

Wzrost 165cm (Height: 5’ 5”)
Waga 52.6 (Weight: 116 lbs)

Porady dietetyczne Jen:

Każde ciało jest inne i każdy w różnym tempie otrzyma zadowalające wyniki. Pamiętaj o diecie, od niej najwięcej zależy! Poniżej parę najważniejszych wskazówek jak ograniczyć kalorie. Trzymam rękę na pulsie, nie poddawaj się, a efekty przyjdą szybciej niż myślisz!

 

1. Unikaj kawy i napojów gazowanych. Mają mnóstwo śmietany i cukru smakowego. Można zaoszczędzić ponad 250 kalorii!
2. Trzymaj pokrojone owoce i warzywa w lodówce, zawsze gotowe na szybką przekąskę.
3. Powiedz NIE dla alkoholu. Możesz zaoszczędzić nawet do 600 kalorii lub więcej! Jeśli koniecznie musisz się napić, wymieszać z sodą zamiast soków owocowych i obetnij kalorie przez pół.
4. Należy unikać PRZETWORZONEGO CUKRU! Oczyść swoje szafki z ciasta, ciasteczek, cukierków, krakersów, itd.
5. Staraj się jeść białko z każdym posiłkiem, to pomoże utrzymać Ci sytość i ograniczyć te wieczorne podjadanie.

Trzymaj się tego a już po tygodniu zobaczysz efekty. Bierz się za to już TERAZ! 

 

 

Dobre węglowodany (węglowodany złożone): 25-35 gramowe porcje

  • Ryż (brązowy)
  • Słodki ziemniak
  • Owsiane / Grits
  • Makaron pełnoziarnisty
  • Razowy Chleb lub tortilli
  • Ezechiel chleb
  • Pełnoziarnisty / niski poziom cukru Zboża
  • Komosa ryżowa

Dobre białka:

  • Chude kawałki wołowiny / czerwone mięso
  • Jajka / Białka
  • Białe mięso z kurczaka
  • Białe mięsa mielonego Turcja / Turcja piersi
  • Ryba
  • tofu
  • Orzechy
  • fasolki
  • Wszystkie naturalne masło orzechowe lub migdałowe Masło
  • Jogurt grecki
  • Hummus
  • Białko w proszku

 

 

Owoce i warzywa:

  • Zaopatrzyć się w zieleni (szpinak, kapusta, szparagi, ogórek i brokuły)
  • Najlepsze owoce (1-3 porcji dziennie)
  • Jabłka, grejpfruty, pomarańcze, gruszki, jagody, brzoskwinie, kantalupa, spadzi, nektarynki, wiśnie, śliwki, Applesauce (niesłodzone) nie będzie skok cukru we krwi, ponieważ mają niższy indeks glikemiczny
  • Banany, ananas, mango i mają wyższy indeks glikemiczny, więc można się głodny szybciej

 

UNIKAĆ: cukier rafinowany (biały chleb, ciasta, ciastka, itp), alkohol i „białe” skrobie (biały ryż, białe ziemniaki, biały makaron, biały chleb). Uwaga: Białe skrobie są dopuszczalne szkolenia po posiłkach lub tylko oszukiwać.

51e48280c5dcc4bede544a068420faca 922-motywacja-diaz-dilya-instagram-diet 579262a38f89fe2193e3e82b5c1bc43f df24a2c8259c6687b2c47c07ec4d611e

 

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Powiadomię Cię o postach promujących ciekawostki jedzeniowe i zdrowe nawyki. Wszystko po to, abyś mógł polepszyć swoje zdrowie, życie i czuł się lepiej.



 


Obserwuj mnie na Facebooku! facebook.com/OTIANNA.official

Obserwuj mnie na Instagramie! @otianna

otianna-instagram-zdjecia-anna-berezowska-ania

 

 

SPRAWDŹ, MOJE OSTATNIE POSTY


 

 

(Visited 1 662 times, 1 visits today)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *